Splošni pogoji poslovanja

AVTOPLUS TPS d.o.o.

Na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), in Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) podjetje AVTOPLUS TPS d.o.o., servisi, trgovina in zastopanje, Partizanska cesta 75D, 6210 Sežana, mat. št.: 7280211000, DŠ: SI 87952416 (v nadaljevanju »upravljavec«, »prodajalec«) objavlja te splošne pogoje poslovanja, ki opisujejo delovanje spletne trgovine ter pravice uporabnikov spletne trgovine, ki je dosegljiva na povezavi: https://www.avtoplus-tps.si/ (v nadaljevanju »spletna trgovina«).  

Več o upravljavcu spletne trgovine si lahko preberete na povezavi https://www.avtoplus-tps.si/kolofon/.

Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju »splošni pogoji«) zavezujejo vsakega uporabnika spletne trgovine, od trenutka, ko vstopite na spletno stran, kjer je spletna trgovina. Šteje se, da se je posameznik ob vstopu na spletno stran, kjer je spletna trgovina, seznanil z vsakokrat veljavnimi splošnimi pogoji in v njih privolil.

UPORABNIKI SPLETNE TRGOVINE

Spletno trgovino lahko obiščete kot gost ali kot registriran uporabnik. Z registracijo pridobite uporabniško ime in geslo, s katerima lahko kadarkoli dostopate do svojega profila v trgovini. Kasneje vneseni podatki (npr. podatki o naslovu dostave) se povežejo z vašim uporabniškim imenom oz. profilom. Registracija ni pogoj za nakup izdelkov na naši spletni strani. 

POSTOPEK NAKUPA

Uporabnik v spletni trgovini izbira med različnimi izdelki, ki jih ponuja prodajalec. Izdelke lahko poišče preko funkcije iskalnika ali preko pregleda posameznih kategorij in nastavitev filtra. S klikom na posamezni izdelek v spletni trgovini se odpre stran z opisom, glavnimi značilnostmi ter ceno izdelka. 

Ko se odloči za izbiro nekega izdelka, uporabnik le tega označi ter klikne gumb: »DODAJ V KOŠARICO«. Ko je izdelek dodan, lahko uporabnik nadaljuje z nakupovanjem in v košarico doda poljubno število izbranih izdelkov, do razprodaje zalog. Uporabnik lahko s klikom na košarico v zgornjem desnem kotu opravi pregled vseh že izbranih izdelkov in po želji kakšnega odstrani. 

Ko je uporabnik pripravljen za nakup izdelkov, v spodnjem desnem kotu klikne gumb »POJDI NA ZAKLJUČEK NAKUPA« in opravi se preusmeritev na spletno stran za podajo podatkov o kupcu. Na tem mestu se lahko uporabnik vpiše s svojim uporabniškim imenom in geslom, ali opravi registracijo, v kolikor tega ni storil že prej. Uporabnik lahko nadaljuje z nakupom brez registracije s klikom na gumb: »NADALJUJ KOT GOST« in v tem primeru vpiše zahtevane podatke (npr. ime, priimek, naslov, itd.) ter izbere način dostave. Vnos podatkov potrdi s klikom na »NASLEDNJI KORAK«.

V naslednjem koraku uporabnik izbere način plačila. Pred zaključkom plačila lahko uporabnik še enkrat preveri pravilnost vpisanih podatkov (kasneje podanega ugovora ne bomo mogli upoštevati) ter vsebino košarice, nato pa opravi nakup s klikom na gumb: »POTRDI NAKUP«. Ta ga preusmeri na izvedbo plačila, glede na prej izbrano možnost plačila. Potrdilo o nakupu ter račun prejme uporabnik po uspešno izvedenem plačilu na e-mail naslov. 

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in obvestiti prodajalca o morebitnih napakah najpozneje v 3 (treh) delovnih dneh.

CENA

Za naročila v naši spletni trgovini veljajo cene izdelkov, navedene ob izvršitvi nakupa. Vse cene so izražene v EUR in vključujejo predpisano stopnjo davka na dodano vrednost (DDV), razen, v kolikor na strani posameznega izdelka izrecno piše drugače. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen. 

Cene izdelkov ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Stroški dostave se izpišejo pred potrditvijo zaključka nakupa. 

Popusti se ne seštevajo, v kolikor ni izrecno zapisano drugače. 

Ob očitni napaki pri ceni, rokih ali bistvenih značilnostih izdelka lahko prodajalec zavrne sklenitev pogodbe ali odstopi od pogodbe, enako možnost pa ima tudi kupec, v kolikor je napaka pri ceni, rokih ali bistvenih značilnostih izdelka takšna, da kupcu takšen izdelek oz. pogoji ne ustrezajo.

NAČINI PLAČILA

V spletni trgovini lahko kupec izbira med naslednjimi načini plačila:

  • plačilo po predračunu (se izvede na transakcijski račun prodajalca -podatke za nakazilo kupec prejme na njegov elektronski naslov takoj po potrditvi naročila)
  • plačilo s kreditno kartico (Visa, Mastercard)
  • plačilo po povzetju

Rok plačila pri plačilu po predračunu je označen na predračunu. V kolikor prodajalec plačila ne prejme na napisan transakcijski račun v tem času, se šteje, da kupec odstopa od pogodbe in je naročilo preklicano.

DOSTAVA

Kupec lahko v spletni trgovini izbira med naslednjimi možnostmi:

  • dostava na naslov
  • osebni prevzem

Osebni prevzem je možen na lokaciji prodajalca: Partizanska c. 75d, 6210 Sežana​

Prodajalec se zavezuje, da bo poskrbel čim hitrejšo pot izdelka do kupca. Običajen rok dostave je od 7 do 30 delovnih dni za blago, ki je na zalogi. Rok začne teči po prejetem plačilu kupnine. Za morebitne zamude dostavne službe prodajalec ne odgovarja. 

V primeru hujših zapletov ali zamude pri dostavi, ki ni odvisna od prodajalca (npr. višja sila), bo kupec o tem obveščen z elektronsko pošto.

PRAVICA DO ODSTOPA (SAMO) ZA POTROŠNIKE

Potrošniki imajo skladno z veljavno zakonodajo pravico do odstopa od pogodbe. Potrošnik lahko v 14 dneh od dneva prevzema izdelka, kupljenega na spletni strani, upravljavcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe lahko potrošnik v danem roku sporoči na predpisanem obrazcu, ki je na voljo tukaj  in ga izpolnjenega pošlje po elektronski pošti na naslov: sezana@avtoplus-tps.si 

Po tem, ko potrošnik obvesti prodajalca o odstopu od pogodbe, je dolžan izdelek vrniti osebno ali po pošti na naslov : Partizanska cesta 75D, 6210 Sežana. V kolikor izdelka zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti, ga je dolžan kupec vrniti osebno na navedeni naslov, pri čemer sam nosi stroške vračila.

Potrošnik je dolžan izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik izdelka ne sme uporabljati do odstopa od pogodbe, sme pa opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja izdelka. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Odstop od pogodbe pod zgoraj naštetimi pogoji je brezplačen, bremeni pa potrošnika strošek vračila blaga. Znesek kupnine skupaj s stroški prvotnega pošiljanja blaga bo prodajalec potrošniku povrnil nemudoma, najkasneje pa v 14 dneh po odstopu od pogodbe. Prodajalec lahko zadrži vračilo kupnine do prejema vrnjenega blaga oz. dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Uporabniku se vrne znesek, ki ga je vplačal, na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo. Morebitne promocijske kode ali bonusi se ne vštevajo v vrnjeni znesek.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah katerih predmet je izdelek, ki je bil narejen po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe ter v drugih primerih, ki jih predvideva Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) v 43.č členu. Možnosti odstopa od pogodbe prav tako ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik že odprl varnostni pečat.

REKLAMACIJE

Kupec ima pravico, da skladno s 37. členom ZVPot v primeru morebitne napake na izdelku zahteva, da mu prodajalec izdelek z napako zamenja z novim izdelkom, vrne kupnino ali odpravi napako na izdelku, ali vrne del kupnine, sorazmerno zmanjšanjem vrednosti izdelka zaradi napake.

Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če kupec ni priložil računa;
  • če blago ni vrnjeno v originalni embalaži ali je prisotna škoda na blagu ali embalaži zaradi neprevidnega ravnanja ali ravnanja, ki ni skladno s pogodbo med kupcem in prodajalcem, temi pogoji ali dobrimi poslovnimi praksami;
  • če je kupec blago uporabljal za nedoločen čas do odstopa od pogodbe;
  • če je pritožba neupravičena in v drugih primerih, ko je zavrnitev skladna z načelom skrbnosti in poštenosti ali dobro poslovno prakso.

Reklamacije prodajalec sprejema na kontaktni elektronski naslov.

STVARNE NAPAKE

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake na prodanem blagu.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

O stvarnih napakah so dolžni kupci prodajalca obvestiti v zakonsko določenih rokih.

ZASEBNOST

Upravljavec se zavezuje, da bo skrbno varoval vaše osebne podatke, skladno z veljavno zakonodajo. Več informacij o obdelavi osebnih podatkov si lahko preberete v Politiki zasebnosti: https://www.avtoplus-tps.si/politika-zasebnosti/ .

Spletna stran uporablja piškotke z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje. Več o piškotkih si lahko preberete v Obvestilu o piškotkih https://www.avtoplus-tps.si/piskotki/.

OSTALO

Nakup izdelkov v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku.

Spletna trgovina ni namenjena mladoletnim osebam.  

V primeru tehničnih težav se lahko zgodi, da spletna trgovina določen čas ne deluje. Upravljavec si pridržuje pravico, da za čas popravila delno ali v celoti omeji možnost nakupa na spletni strani. 

Upravljavec si pridržuje pravico do sprememb teh splošnih pogojev, ki bodo vedno znova objavljene na tej spletni strani. 

V trenutku sklenitve prodajne pogodbe veljavna oblika splošnih pogojev poslovanja je kupcu vedno dostopna pri prodajalcu. Zanjo lahko zaprosi po elektronski pošti na kontaktni elektronski naslov, vselej pa si jih lahko natisne tudi sam, kar prodajalec potrošniku tudi izrecno priporoča.

PRITOŽBE in SPORI

Pritožbe lahko kupci podajo na kontaktni elektronski naslov.

Prodajalec se zavezuje, da bo vse pritožbe uporabnikov spletne strani reševal zaupno in kar se da hitro.

Prodajalec ne priznava nobenega posebnega ponudnika za izvensodno reševanje potrošniških sporov. Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je na voljo na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage .

SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV

Prodajalec si pridržuje pravico do sprememb teh pogojev. O spremembi splošnih pogojev bo kupec obveščen tako, da bo posodobljena verzija pogojev vselej objavljena v spletni trgovini. Kupec je sam odgovoren, da se seznani z vsakokrat objavljeno veljavno verzijo splošnih pogojev.

V kolikor se splošni pogoji ali vsebina spletne strani, na kateri je spletna trgovina, spremenijo (deloma ali v celoti) med samim postopkom nakupa, bo kupec imel možnost od nakupa odstopiti, če mu novi splošni pogoji poslovanja oz. nakupa ne bodo več ustrezali.

Podatki o podjetju:

AVTOPLUS TPS d.o.o., servisi, trgovina in zastopanje

Partizanska cesta 75D

6210 Sežana

Matična številka: 7280211000

Davčna številka: SI 87952416

Kontaktni elektronski naslov (E-mail): sezana@avtoplus-tps.si

Telefon: +386 82 054 15 

Zadnja sprememba splošnih pogojev poslovanja: september 2022